.....................................
Welcome to my p a r a d i s e. Follow or Dashboard
< html>crushed.
Untitled
Friday 27 January 2012 | 00:13 | 0 comments





Assalamualaikum, -________-
Awkward pulak rasenye tulis dekat NEW POST ni,
*sighing* Apasal la cuti sekejap gile, seminggu jee
"Dahtu ko nak berape hati? sebulan? paletakko"
Takbaik betul kaki aku cakap macam tu kat aku, sedih je bunyi ._____.
Tengok, kan daa jadi calon orang gila dah aku,
Aku tengah install Adobe photoshop sebenarya, terus moody sebab lambat macam biskut gile install, sabar iman je la aku,
Nak buat camne kan?


Pftt, takpasal je~ Macam laa aku ni berpeluh sangat, hard work ade la jugak, sikit laa, menunggu setelah sekian lama, sape tak bengang, tapi takpe, its worth .



-___________________________________________________________-


Nak tukar lagu, tapi tak bijak sangat laa, lagu Troublemaker ni ekstream sangat, me no likey laa,
Nak tukar lagu yang tenang sikit, gaye Warzone ke, Heart vacancy ke, Dear god ke?
Haihh, I have no idea laa, *nangistepuklantaibanyakkali*


OLD | NEW